Xəbərlər


Grand Theft Auto IV Rockstar North tərəfindən hazırlanmış və Rockstar Games tərəfindən nəşr olunan bir açıq dünya fəaliyyət-macəra video oyun. Microsoft Windows dekabr 2008-ci il PlayStation 3 və Xbox 360 konsollar üçün 29 aprel 2008-ci il azad və 2 oldu. San Andreas: Bu Grand Theft Auto seriyası on birinci adı, və 2004 Grand Theft Auto ildən bəri ilk əsas giriş edir. (New York City əsasında) qondarma Liberty City ərzində seçin, bir-player hekayə müharibə veteranı aşağıdakı Niko bellic və onun cəhdləri onun keçmiş qaçmaq isə kredit shirks və mob bosses təzyiqi altında. açıq dünya dizayn oyunçular sərbəst üç əsas adalar ibarət Liberty City veyillənmək imkan verir.
 
Oyun üçüncü şəxs nöqteyi ifa olunur və onun dünya piyada-on və ya vasitə ilə navigated olunur. vahid-player rejimi boyunca, oyunçular Niko Bellic kimi oynayır. Bir online multiplayer rejimi bir-player qəbulu bir istirahət kooperativ və rəqabət gameplay həm də məşğul 32 oyunçu imkan oyun daxil edilir. İki genişləndirilməsi paket sonra, oyun üçün azad, həm də əsas Grand Theft Auto IV storyline ilə bağlıdır yeni sahələri xüsusiyyət Lost və lənətülla və Gay Tony The Ballad, yeni başkahramanlarıdır edin edildi.
 
San Andreas: Development tezliklə Grand Theft Auto azad sonra, 2004-cü ildə başladı. açıq dünyada öz tədqiqat hissəsi kimi, developers inkişaf ərzində New York ətrafında sahəsində araşdırma və dizayn komanda üçün görüntülər əsir. Development vəzifələri dünyada Rockstar studiyaları çox arasında paylaşıldı. May 2006-ci ildə şərhinin ardından, Grand Theft Auto IV geniş gözlənilən idi. xüsusilə oyun povest və açıq dünya dizayn yönəlmiş həmd ilə azad sonra, oyun, universal tənqidi bəyənmə almışdır. Lakin, oyun da zorakılıq və alkoqol təsiri altında idarə etmək qabiliyyəti oyun anlatımı yönəlmiş tənqid ilə mübahisə. Grand Theft Auto IV ilk həftə ABŞ $ 500 milyon sənaye satış rekordları qırdı və onun ilk gün ABŞ $ 310 milyon qazanmaq zaman tarixində ən sürətli satan əyləncə məhsul oldu və. video oyun yeddinci nəsil ən əhəmiyyətli adları biri və bütün zaman ən böyük video oyunlar biri kimi çox tənqidçilər tərəfindən hesab, bir neçə oyun əsərlərin İlin mükafatı Game o cümlədən, il sonu accolades qazandı. Onun varisi, Grand Theft Auto V, Sentyabr 2013-ci ildə buraxılmışdır.
 
Gameplay [redaktə]
 
Grand Theft Auto IV üçüncü şəxs nöqteyi oynamışdır bir fəaliyyət-macəra oyun. set ilə Players tam missiyaları-xətti ssenariləri hekayə vasitəsilə tərəqqi məqsədləri üçün. bəzi missiyaları təlimatlar və ya hadisələr gözləyin oyunçular tələb kimi bir zamanda çalışan bir neçə fəal missiyaları etmək olar. missiyaları kənarda oyunçular oyun açıq dünya veyillənmək, və isteğe yan missiyaları başa çatdırmaq imkanı var sərbəst bilər. Liberty City qondarma şəhərində ibarət, Grand Theft Auto IV Dünya Series ən əvvəllər entries çox sahədə böyükdür. Oyunun əvvəlində, oyunçular yalnız ilk ada ibarət Dukes və tədqiq edə bilərsiniz broker-ilə hekayə irəlilədikcə bütün digər adalar çıxartmaq kimi.
 
Oyunçular düşmən mübarizə kavgası hücumlar, odlu silah və partlayıcı istifadə və üzmək və ya oyun dünya getmək üçün nəqliyyat vasitələri istifadə, run jump bilər. vasitə istifadə edərkən ilk şəxs perspektiv seçimi var. Döyüş, avtomatik məqsəd və əhatə sistem düşmən qarşı yardım kimi istifadə edilə bilər. Oyunçular zərər almaq lazımdır, onların sağlamlıq metr tam belə yemək kimi çox üsulları, tibbi dəstləri istifadə edərək, və ya paramedics üçün zəng istifadə bərpa edilə bilər. oyunçular oynayan isə cinayət törətdikdə, oyun hüquq-mühafizə orqanları baş-up ekran (Hud) bir "istədi" metr göstərilən cavab verə bilər. metr də nümayiş stars cari axtarışda səviyyəsi (məsələn, maksimum altı-star səviyyəsində, hüquq-mühafizə orqanları tərəfindən səylər oyunçular çox aqressiv olmaq zərərsizləşdirmək üçün) göstərir. Hüquq mühafizə orqanlarının əməkdaşları axtarışda yaxınlığında tərk oyunçular üçün axtarış edəcək. axtarışda metr bir cooldown rejimi daxil olur və nəticədə oyunçular görmə zabit line gizli zaman recedes.
 
Oyunçu xarakteri avtomobilin digər tərəfdən polis qrupları od hazırlaşır, bir vasitənin arxasında örtüyü yer.
Grand Theft Auto IV Combat örtüyü sistemi daxil reworked edilmişdir.
Bu oyun cover sistemi oyunçular deftly, kor-koranə yanğın sərbəst məqsəd və xüsusi düşmən hədəf əhatə arasında hərəkət etmək üçün imkan verir. Fərdi bədən hissələri də hədəf ola bilər. Kavgası hücumlar belə blok, dodging bir rəqib və əks-hücum tərksilah kimi əlavə hərəkət daxildir. Body zireh silah və partlayıcı zərər udmaq üçün istifadə edilə bilər, lakin proses istifadə olunur. səhiyyə tamamilə tükənəcək zaman, gameplay vermir və oyunçular yaxın xəstəxanada respawn.
 
oyun tək-player rejimi oyunçular müharibə veteranı, Şərqi Avropa Niko Bellic nəzarət imkan verir. Hekayə ərzində Niko o dostcasına kimə çox müxtəlif yeni simvol, cavab verir. deyə soruşur zaman bu simvol sonra Niko üçün ne'mətini edə bilərsiniz; Məsələn, bir taksi xidməti sahibi əmisi oğlu Roman, Niko onun kabinler bir göndərə bilərsiniz və şəhər ətrafında hər hansı bir təyinat onu. Cabs oyunçuların tez bir hedef səyahət üçün imkan gameplay zamanı həmişə mövcuddur. Oyunun gedişində boyunca, oyunçular da müvafiq oyunçu seçimi asılı olaraq storyline dəyişdirmək əxlaq seçim ilə qarşı-qarşıyayıq. Pulsuz oyun dünya rouminq baxmayaraq, oyunçular belə bowling ya dart kimi kontekstində xüsusi fəaliyyəti ilə məşğul ola bilər. Digər mövcud fəaliyyəti adamýn Mini, və in-oyun televiziya proqramlaşdırma daxildir. Niko dostlar əlaqə və fəaliyyəti başlamaq üçün bir smartphone var. smartphone də oyun online multiplayer rejimi daxil olmaq və istifadə etmək kodları daxil etmək üçün istifadə olunur. Niko potensial girlfriends ilə gələcək tarixləri göndərmək və e-poçt almaq və qurmaq üçün imkan verir in-oyun İnternet, daxil olmaq üçün, Niko şəhər ətrafında yerləşən Internet kafe istifadə edə bilərsiniz. Oyun da oyunçuların tez oyun dünya ilə axır imkan verir, bir metro sistemi edir.
 
Grand Theft Auto IV üçün online multiplayer rejimi sərbəst tək-player dünyanın bir istirahət arasında gəzmə 32 oyunçu üçün imkan verir. Oyunçular onlar DEATHMATCHES və küçə yarışları, o cümlədən oynamaq istədiyiniz oyun rejimi qərar. Hər iki kooperativ və rəqabət oyun rejimi mövcuddur. Bu oyun rejimi sıralanır və unranked oyunları parçalanması olunur. Oyunçular sıralarında vasitəsilə səviyyəsi üçün, in-oyun pul əldə edilməlidir. Oyun da oyunçular başa çatdırmaq üçün heç bir son məqsəd və ya missiya ilə, tədqiq etmək üçün açıq bütün xəritə olan bir pulsuz rejimi edir. Oyun Host polis iştirakı, yol, və silah kimi çox dəyişənlər, nəzarət edə bilərsiniz. LAN dəstək oyun Windows versiyası mövcuddur.
 
Sinopsis [redaktə]
 
Qurulması [redaktə]
, Dukes (Queens), Bohan (ştat) (Brooklyn əsasında) broker: Grand Theft Auto IV New York boroughs dörd əsasında dörd boroughs ibarət Liberty City yenidən versiyası 2008-ci ildə baş verir və Algonquin (Manhattan). şəhərə bitişik Alderney (Şimali New Jersey) müstəqil dövlətdir. Charge Island (Randall Island), Colony Island (Roosevelt Island) və xoşbəxtlik adasına (Liberty Island): oyun mövcud üç kiçik adalar var. Əvvəlcə, körpülər səbəbiylə terror təhlükəsi aşağı kilidli və körpülər keçdi əgər oyunçular daim polis tərəfindən təqib olunur, lakin hekayə yer tutur player islands.Grand Theft Auto IV arasında axır imkan irəlilədikcə blokadalar ləğv olunur seriyası əvvəlki oyunlar fərqli storyline və qrafiki. Lakin, oyun onun genişləndirilməsi paket, Lost və lənətülla və Gay Tony The Ballad və onun varisi, Grand Theft Auto V kimi canon eyni yer tutur
 
Plot [redaktə]
Həmçinin bax: Grand Theft Auto IV simvol siyahısı
əmisi oğlu Roman xahişi sonra bir Şərqi Avropa Niko bellic, American Dream həyata, və on beş il əvvəl müharibə onun vahid xəyanət insan üçün axtarış Liberty City gəlir. Gəldikdən sonra, lakin, Niko sərvət və lüks Roma nağılları çirkli mənzil deyil, bir saray qumar borcu və kredit shirks, və Roman həyatını mübarizə gizlədən yalan olduğunu aşkar.
 
Niko nəhayət Vlad Glebov, Roman Rus Kredit Shark həlak onun kredit shirks bir neçə dəfə Roman müdafiə edir. Niko Roman borclarını həll etmək Vlad üçün işləməyə məcbur, lakin o, Roma girlfriend, Mallorie ilə uyudu ki, öyrəndikdən sonra onu öldürməkdən up başa çatıb. Vlad qətlindən sonra Niko və Roman Mixail Faustin və onun asılı, Dimitri Rascalov sifarişi Liberty City bratva üzvləri tərəfindən oğurlanaraq olunur. Faustin, Vlad öldürülməsi ilə narahat deyil, Niko hires. Niko tez o Kenny Petrovic, Liberty City bratva ən güclü bəşər oğlu öldürmək üçün ona əmr zaman Faustin bir psixopat olduğunu öyrənir. Petrović ailə rest çəkdi sonra Dimitri sifariş Niko bir dəstə müharibə qarşısını almaq üçün Faustin sui-qəsd. Niko sui-qəsd toplamaq Dimitri ilə görüşüb zaman, Dimitri bir neçə il əvvəl ondan oğurluq yerinə sonuncu ittiham Niko Niko keçmiş işəgötürən Ray Bulgarin gətirir. Niko doğru iddianı rədd edir, bir qarşıdurmada qaçmağa Dimitri və Bulgarin imkan GÖRÜLDÜĞÜNDE.
 
Dərhal sonra, Niko və Roman onların mənzil və taksi şirkəti Dimitri adamları tərəfindən kundaklama hücumlarda məhv zaman Bohan qaçmağa məcbur edilir. Lakin, hər şeyi Bohan də zəif getmək: Dimitri adamları pusu və Roman xilas Niko öldürmək üçün uğursuz teklif Roman oğurlamaq. United Liberty Kağız: Bundan başqa, Niko girlfriend Michelle o dövlət orqanı üçün çalışır və yalnız onun örtüyü ilə tanınan, onun agentliyi üçün iş daxil Niko boğan ortaya qoyur. Niko polis ona olan çoxsaylı cinayətlərin fayl və onun bölmənin xain tapmaqda yardım vədi əvəzində üzrə bir neçə tanınmış və ya şübhəli terrorçuları olub.
 
Nəhayət, Birləşmiş Liberty Paper Niko vahidin xəyanət, Darko Brevic məsul adam aşağı izler, və Liberty City onu gətirir. Niko Darko qarşılaşır və onun taleyi qərar verir. Dimitri Rascalov ilə sövdələşmə heroin bir çox gəlirli müqavilə ilə kömək etmək üçün onun keçmişi ilə məşğul olan Niko onun işəgötürənlər biri bir final lütf tələb Jimmy Pegorino tərəfindən çağırılır.
 
Bu nöqtədə, Niko iki seçim ilə qarşı-qarşıya: ona bir Dimitri ilə məşğul, və ya dəqiq intiqam vurmaq. Niko müqavilə vasitəsilə getmək lazımdır, Dimitri özü üçün heroin alaraq Niko yaradır. Niko disarms onu öldürən Roma toy At, Dimitri tərəfindən göndərilmiş bir qatil bir sokak güllə ilə Roman ölüb. A viran və qisasçılıq Niko sonra aşağı izler qovduğu, və Dimitri öldürür, amma şahid əvvəl Dimitri Pegorino icra deyil. Niko dəqiq intiqam seçmək lazımdır, Niko pusqulardan və Dimitri həyata keçirir. Roman toy, Pegorino At Niko xəyanət sonra qəzəbli, sürücü-by atəş edib. O Niko hədəf, lakin Niko nin girlfriend, Kate həlak olur. Niko tezliklə aşağı izler qovduğu, və bütün Liberty City cəhənnəm nifrət və ünvanlı olmaq idi Pegorino, ölüb.
 
Production [redaktə]
 
Development [redaktə]
Həmçinin bax: Grand Theft Auto IV üçün Marketinq
 
New York City, iyul 2007-ci ildə bir divar oyun üçün divar ad.
San Andreas (2004): Grand Theft Auto IV iş demək olar ki, dərhal Grand Theft Auto azad sonra, noyabr 2004-cü başladı. Around 150 oyun developers əvvəl Grand Theft Auto III (2001) çalışmışdır ki, komandanın əsas üzvləri başçılıq etdiyi Grand Theft Auto IV çalışmışdır. oyun üçün, Rockstar Euphoria oyun animasiya mühərriki ilə birlikdə əvvəl Rockstar Games istifadə edilmişdir onların mülkiyyət Rockstar Advanced Game Engine (RAGE), (2006) Cədvəl tennis təqdim istifadə. Bunun əvəzinə əvvəlcədən yazılı animasiyalar, Euphoria xarakter hərəkəti imkan daha real olması üçün, yol oyunçu hərəkət nəzarət etmək prosessual animasiya istifadə edir. Euphoria mühərrik də oyunçu hərəkətləri həqiqi bir şəkildə reaksiya NPCs imkan verir. bir önizleme, bir oyunçu bir pəncərə həyata NPC sökülür və xarakter düşən özünü dayandırmaq üçün bir çıxıntı üzərində tutdu. Oyun da mürəkkəb üz ifadələri asanlaşdırmaq və dodaq-synching daxil prosesi azaltmaq üçün Image Metrik olan middleware istifadə edir. Oyun Foliage SpeedTree vasitəsilə istehsal olunur.
 
Grand Theft Auto IV daha real və ətraflı üslub və ton sıra növbədə, yüksək definition qrafik və konsollar yeni və təkmilləşdirilmiş imkanları təklif konsolları keçid qismən nəticəsində görür. Rockstar həmtəsisçisi Dan Houser biz [Grand Theft Auto IV] bizim şüarı kimi qəbul edirik yüksək definition həqiqətən Yalnız təbii ki, biz nail olunur qrafik baxımından. Nə deməkdir fikri, lakin baxımından "dedi dizayn bütün aspektləri. [...] bilirsiniz, daha real bir şey daha birlikdə etmək üçün çalışırıq, lakin hələ də digər oyunlar var idi ki, ümumi bağlılıq saxlanılması. " Bədii rəhbər Aaron Garbut ", biz bütün bir gözəl, müxtəlif, canlı, kino şəhər nə bilirdi", çünki səbəblərindən biri onlar Nyu-Yorkda oyun qurmaq qərarına gəlib dedi və onlar push "ətraflı, müxtəlif ümid edilmişdir ildən həyat bu şeyi ilə sinonimi bir şəhərdə oyun əsasında bir böyük uyğun idi "yüksək səviyyədə, bu görünürdü". " Dan Houser "Biz yüksək definition iş və biz tədqiqat shitload lazımdır istədiyiniz bilirdi, çünki, biz bir istinad nöqtəsi olduğu yerdə olmaq istəyirdim." Əlavə developers şüurlu, Dan Houser biz həmişə real görünür və bir real ətraf mühitin keyfiyyətlərə malikdir bir şey etmək nə üçün cəhd, lakin bir oyun da fun sonra nə "dedi New York City blok istirahət üçün bir blok yaratmaq yol dizayn perspektiv ". San Andreas, Liberty City müqayisə: San Andreas, Grand Theft Auto IV sələfi Grand Theft Auto üçün əsas qəbulu daha kiçik olmasına baxmayaraq Liberty City Grand Theft Auto IV icra daha ətraflı və sıra ən əvvəllər entries çox ölçüsü böyük bu daxilində baxımından zaman "şəhərin vertikallıq səviyyəsi, siz daxil edə bilərsiniz binaların sayı, və həmin binalarda ətraflı səviyyəsi" nəzərə alınır. Liberty City məqsəd belə San Andreas geniş açıq səhra kimi ölü ləkələr və ya yersiz boşluq var idi. real mühit nail olmaq üçün, Edinburgh, Şotlandiya, əsasən Rockstar North komanda (hər əvvəlki Grand Theft Auto oyun edildi) layihəsinin başlanması və daha bir kiçik bir araşdırma, bir New York iki səfərlər etdi inkişaf. Nyu-Yorkda yerləşən tam zaman araşdırma qrupu, yol nümunələri video bir məhəllədə etnik azlıq qədər məlumat üçün daha sorğu ele.
 
Grand Theft Auto IV hekayə Dan Houser və Rupert Humphries tərəfindən yazılmışdır. güclü mədəni və kino təsir əvvəlki Grand Theft Auto oyunlar fərqli olaraq, Houser izah kimi, "[Grand Theft Auto IV deyil], həqiqətən hər hansı bir kino təsir var". "Video oyun növbəti mərhələyə daxil inkişaf edir, əgər biz şüurlu getmək üçün çalışırıq, yaxşı, sonra bir şey cəhd və sevən ziyarət etmək və ya digər məhsulları istinad deyil. Bu faktiki yer özü istinad var". Houser də, biz təzə yeni və açıq-aydın [a] film əldə edilib bir şey hiss bir şey istədilər xarakter baxımından ", deyib. [...] Bəlkə [biz] O yanaşı yaşamaq ki, bir şey özümüz edə bilər stuff ".
 
Musiqi nəzarətçi Ivan Pavlovich "nə bu gün New York etmək mahnıları seçin, lakin onlar oyun çıxır zaman tarixli hiss edəcək əmin etmək [keçirdik]." Dedi developers qeyd və nəşriyyat hüquqları əldə etmək üçün 2000-dən çox adam əlaqə. Onlar hətta "gecə gəzmək", qrupun mahnı lisenziya gec Skatt Bros. üzv Sean Delaney yaxınlarına tapmaq üçün Şəxsi müstəntiq işə. əqdlərin yaxın mənbələrə istinad, Billboard Rockstar tərkibi başına $ 5,000 və track başına master qeyd başına bir $ 5,000 qədər ödənilir bildirib. ilk oyunçu imkan hesab Developers bir MP3 player üçün Niko bir in-oyun rekord mağaza və gedən musiqi almaq, lakin hər iki fikir cut.DJ Green Lantern xüsusi oyun hip-hop radio stansiyası The üçün musiqi 102.7 Beat istehsal olunub. B Soundsystem 96.9 Massive oyun radio stansiyası keçirilir Record etiket sahibi və rekord istehsalçı Bobby Konders,-rekord yenidən dancehall rəssamlar üçün Jamaica uçan əlavə səy ilə getdi Liberty City boroughs istinad etmək izler.
 
Microsoft Interactive Entertainment Business bölgüsü Korporativ vitse-prezidenti Peter Moore, oyun Grand Theft Auto IV müvəqqəti Tatu aşkar onun kol qədər yuvarlanan, Xbox 360 görünür ki, E3 2006 elan edib. Rockstar Games ilkin original 16 oktyabr 2007-ci il azad tarixi sadiq olduğu ortaya çıxdı; Lakin Wedbush Morgan analitiki Michael Pachter təklif Take-Two 2008-ci ilin maliyyə nəticələrini artırmaq və cavab Halo 3 Rockstar digər maraqla gözlənilən adları, azad rəqabət qarşısını almaq üçün oyun azad təxirə seçə bilər Grand Theft Auto IV "oktyabr ayının sonunda" azad yolda hələ ki söyləyərək. Avqust 2007-ci 2, Take-Two Grand Theft Auto IV əvvəlki hesabatlarında 16 Oktyabr 2007 əksinə orijinal azad tarixi miss olardı, və daha sonra 2008-ci ilin ikinci maliyyə rübündə (fevral-aprel) təxirə olacağını açıqladı investorlarla konfrans zəng, Take-Two nin Strauss Zelnick gecikmə aid "demək olar ki ciddi texnoloji problemləri ... deyil problemləri, lakin problemlər." Daha sonra iki Take-Grand Theft Auto IV 2008 Aprel 29 azad olunacaq açıqladı, oyun PlayStation 3 versiyası ilə texniki çətinliklər 24 yanvar 2008-ci il Xbox 360 saxlama problemləri ilə yanaşı, gecikmə əməyi ki, aşkar edilmişdir . release date, Rockstar Games və yaxınlaşdıqca Take-Two televiziya reklam, Internet video, bilbordlar, viral marketing, və yenidən veb daxil olmaqla, müxtəlif formaları vasitəsilə ağır oyun bazara. Oyun xüsusi nəşr də 18 aprel 2008-ci üzrə Take-Two səhmdar iclasında PlayStation 3 və Xbox 360 üçün azad edilib, Take-Two CEO Ben Feder Grand Theft Auto IV artıq "getdi qızıl" idi idi açıqladı "istehsal və pərakəndə satış marşrutu en yük maşını". Oyun nəhayət 30 oktyabr 2008-ci il Ümumiyyətlə Yaponiya 29 aprel 2008-ci il Avropa, Şimali Amerika və Okeaniya PlayStation 3 və Xbox 360 video oyun konsollar üçün azad edilib və Grand Theft Auto IV 1000 nəfərə götürdü və artıq üç il yarım vaxt, ən bahalı video oyun heç inkişaf edərək təxminən $ 100 mln ümumi dəyəri ilə başa çatdırmaq üçün.
 
 
Grand Theft Auto IV Windows versiyası replay redaktoru daxildir. Clips interface oyun görüntülər almaq üçün istifadə olunur.
Avqustun 2008-ci il 6 Rockstar Grand Theft Auto IV Microsoft Windows versiyası Rockstar North və Rockstar Toronto tərəfindən inkişaf olduğunu açıqladı. Oyun ilk 21 noyabr 2008-ci 18 noyabr 2008-ci Şimali Amerikada azad və Avropada elan edilib, lakin sonra müvafiq olaraq, 2008-ci il dekabrın 2-ci və 3 geri sövq edildi. Bu məsafə konfiqurasiyaları və replay redaktoru çəkmək, yol sıxlığı nəzarət, o cümlədən geniş funksiyalar ehtiva edir. replay redaktoru oyunçular qeyd və redaktə oyun Klipler, videos sonra Rockstar Social Club veb daşıyanlar bilər imkan verir. online oyun üçün Live və multiplayer.SecuROM qorunması üçün 32 oyunçular istifadə olunur dəstəkləyir və bir dəfə online aktivasiya oyun oynamaq üçün tələb olunur - Bu Windows üçün oyunlar istifadə. Oyun 4 yanvar 2009-cu il Buxar mövcud olmuşdur.
 
Epizodik content [redaktə]
Əsas məqalə: Grand Theft Auto: Azadlıq City Episodes
Grand Theft Auto IV üçün iki epizodik paket azad edilmişdir. Bu iki epizod ilk oynamaq üçün orijinal oyun tələb indirilebilir içerik (DLC) kimi, yalnız Xbox Live, ayrı-ayrı sərbəst buraxıldı. oynamaq üçün orijinal oyun tələb etmir Liberty City, epizod Onlar sonra Grand Theft Auto adlı, bağımsız bir oyun hissəsi kimi birlikdə sərbəst buraxıldı. Dan Houser epizod "Liberty City müxtəlif yan göstərir" bildirib.
 
Grand Theft Auto adlı ilk genişləndirilməsi, Lost və lənətülla, ilk 17 fevral 2009-cu il Lost qəhrəmanı azad edilib və lənətülla Johnny Klebitz, Liberty City biker dəstənin Lost üzvüdür. Grand Theft Auto adlı ikinci genişləndirilməsi, Gay Tony The Ballad, 29 oktyabr 2009-cu il Gay Tony The Ballad qəhrəmanı azad edilib Luis Fernando Lopez, gece Tony "Gay Tony" Prince köməkçisi və onu izləyir onun dostları, ailə, və boss münaqişələrin həll kimi.
 
Jeronimo Barrera, Rockstar Games üçün Product İnkişaf vitse-prezidenti, komanda Xbox 360 Take-Two Interactive Chief Financial Officer online content çıxışı ilə kifayət qədər istifadəçisi var idi ki, əmin deyil, çünki epizod təcrübələr bildirib ki, Lainie Goldstein aşkar Microsoft ilk iki epizod üçün $ 50 milyon cəmi ödəyirdi. Yanvar 2010-ci ildə, Rockstar Liberty City From DLC həmçinin epizod Şimali Amerikada 13 aprel 2010-cu və Avropada 16 aprel 2010-cu il PlayStation 3 və Microsoft Windows üçün mövcud olacağını açıqladı.
 
Orijinal Grand Theft Auto IV və onun iki epizodik açılım o cümlədən Tam Edition, listelenen edilib: Hər iki epizod Europe.Grand Theft Auto IV Aprel 2010 Şimali Amerikada 16 13 aprel 2010-cu il PlayStation 3 və Microsoft Windows üçün sərbəst buraxıldı əvvəl online mağazalar, Rockstar tərəfindən təsdiq olunur. yığma Şimali Amerikada Oktyabr 2010 26-PlayStation 3, Xbox 360 və Windows azad və Avropada 29 oktyabr edilib.
 
Soundtrack [redaktə]
 
Əsas məqalə: Grand Theft Auto IV soundtrack
Grand Theft Auto seriyası əvvəlki oyunlar kimi, Grand Theft Auto IV oyunçu bir vasitə isə radio stansiyaları vasitəsilə eşitdim bilər bir soundtrack edir. Liberty City müzakirəsi radio stansiyaları üç olan 19 radio stansiyaları, xidmət edir. digər stansiyaları Yaradılış, David Bowie, Bob Marley, Kim, Queen, Kanye West və Elton John musiqi, o cümlədən janrları böyük bir sıra musiqi edir.
Grand Theft Auto IV Grand Theft Auto ki, bənzər bir musiqi sistemi istifadə edir: San Andreas (2004). sıra digər oyunlar, hər bir radio stansiyası eyni qaydada eyni mahnıları, elanlar və reklam hər dəfə oynayan, mahiyyətcə bir looped səs faylı idi. Grand Theft Auto IV radio stansiyaları ilə, hər bir səs faylı songs müxtəlif orden ifa imkan ayrıca təşkil edilən və təsadüfi ardıcıllıqla ki, mahnıları elanlar hər dəfə fərqli ola, və süjet hadisələr stansiyaları qeyd olunacaq. Bəzi mahnılar da qondarma Liberty City istinadlar daxil redaktə olunur.
 
real məşhur müxtəlif modelyer Karl Lagerfeld, musiqiçilər Iggy Pop, Femi Kuti, Jimmy Gestapo və Ruslana və real-life radio tok-şou host Lazlow Jones.Saturday Night Live aktyor Bill Hader, o cümlədən oyun radio DJs üçün səsləri təmin və Jason Sudeikis Fred Armisen Lazlow nin "Integrity 2.0" bir neçə qonaqlar oynayan ilə, müvafiq olaraq liberal və mühafizəkar radio müzakirəsi göstərir görünür. Çoxsaylı digər Jim Norton, Patrice O'Neal, Rick Şapiro və Robert Kelly, o cümlədən Komedyenler, eləcə də radio Host Opie & Anthony və / və ya in-oyun simvol kimi radio çıxdı.
 
Grand Theft Auto IV Musiqi Grand Theft Auto IV xüsusi nəşri ilə paketlenmiş 2008 soundtrack edir. disk bir neçə soundtrack Marka var. soundtrack hip rok hop və reggae, bir neçə janrları edir. Bir neçə rəssamlar oyun yerlərdə istinad etmək üçün öz mahnılarını yenidən qeyd edildi. Two mahnıları, "Azadlıq Şəhər: Invasion" və "Ben No Sex", oyun və soundtrack üçün xüsusi tərtib edilmişdir. San Andreas: Grand Theft Auto IV mövzusunda mahnı, "Sovet Connection", əvvəllər Grand Theft Auto üçün mövzu ibarət Michael Hunter tərəfindən tərtib edilmişdir.
 
No. Title Length
1. "Sovet Connection [Grand Theft Auto IV Theme]" (Michael Hunter) 2:51
2. "Dirty New Yorker" (2 sessiya H.N.I.C. Part olan Havoc & Prodigy featuring Mobb Deep) 2:54
3. "Ben No Sex" (Rapture) 4:06
4. "No Fraid A" (Munga) 3:40
5. "Mənim Money var" (Busta Rhymes) 2:45
6. 3:25 (C.J.) "Mən istəyirəm"
7. "Rocky Mountain Way" (Joe Walsh) 5:10
8. 5:39 (Bob Marley & Wailers və Damian Marley) "Jamrock Stand Up"
9. "Liberty Şəhər: Invasion" (Seryoga) 3:50
10. "Vagabond" (Greenskeepers) 3:00
(Electrik Funk) "səfərdə" 11. 5:34
12. "Nickname" (Qadir) 2:19
13. "Müqəddəs Cümə axşamı" (David Axelrod) 5:26
14. "Müharibə lazımdır" (Nas) 2:27
15. "Zombie" (Fela Kuti) 12:33
16. "5:23" (Global Communication) 5:23
Ümumi Uzunluq:
70:42
^ Mahnı digital azad "Qız Voyage" kimi verilmişdir.
 
Reception [redaktə]
 
İlkin azad [redaktə]
Console versiyasını qəbul
Grand Theft Auto IV universal bəyənmə buraxıldı. 0-100 intervalında normalized reytinq verib Metacritic, PlayStation 3 versiyası üçün 64 baxır və Xbox 360 versiyası üçün 86 baxır əsasında "universal bəyənmə ifadə edilərək," 100 üzərindən 98 bir orta hesab hesablanır. Bu o PlayStation 3 versiyası 60 baxır və Xbox 360 versiyası üçün 81 baxır əsasında 97% orta nəzərdən hesab edilmiş digər games.GameRankings bir sıra ilə bağlı Metacritic ikinci ən yüksək qiymətləndirilib oyun. O, həmçinin GameRankings ən yüksək qiymətləndirilib oyunlar biridir. Rəyçilər oyun povest, açıq dünya dizayn və döyüş sistemi xoşuma gəldi. IGN Hilary Goldstein oyun "açıq-dünya oyunları üçün yeni bir benchmark edir ki," hiss və Game Informer Andrew Reiner oyun "tamamilə oyun landşaft dəyişir ki," yazdı.
 
Rəyçilər bəzi daha bu oyunçu imkan verir azadlığı complimenting, açıq dünya dizayn alqışlanır. New York Times Seth Schiesel oyun AI bu aid, şəhər heyran etdi game.Official Xbox Jurnalının Hicks "real ulduz" şəhər adına. Kompüter və Video Oyunlar Robinson mühit inandırıcı hesab və dünya "tamamilə uyğunluq" olduğunu hiss etdim. IGN Goldstein Liberty City New York ilham baxmayaraq, bu borclu deyil ki, hiss. O, şəhər "öz kainatın var və haqlı belə ki," yazdı. 1up.com of Crispin Boyer şəhərin da həmd idarə etdiyi "nefes Vistas, inanılmaz müxtəlif dekorasiya, və yaşadığı-in baxın." Əksinə, oyun inqilab Jesse Costantino oyun digər açıq dünya oyunlar ümumi mühüm xüsusiyyətləri yoxdur ki, hiss.
 
Rəyçilər oyun povest yüksək qiymətləndirib. IGN Goldstein, hekayə seriyası ənənə bir fasilə ki, tünd tonları qəbul etdi. Rəsmi Xbox jurnalı Jon Hicks hekayə dərinliyi məbləği təəccüb hiss etdim. Game Informer of Reiner oyun azadlıq səviyyəsi hekayə onun istifadə etdiyini yazdı. povest ərzində oyunçular tərəfindən qarşılaşdığı əxlaq seçim də qarşıladı. 1up.com nin Boyer onlar "replayability" .Eurogamer Tom Bramwell bir element əxlaq seçim "böyük sağlamlıq bar ilə bosses" üzərində ədalətli əvəz hesab oyun verdi ki, hiss.
 
yol kənarındakı bir bench, əsas rəqib yanında oturan oyunçu xarakteri.
əsas rəqib Dimitri Rascalov ilə oyun əsas qəhrəmanı Niko bellic. Rəyçilər oyunçular üzləşdiyi əxlaq seçim tərifləməklə, oyun hekayə və simvol yüksək qiymətləndirib.
oyun simvol xüsusilə tənqidçilər tərəfindən müsbət reaksiyalar Niko qəbul. Rəsmi Xbox jurnalı Hicks Kompüter və Video Oyunlar Andy Robinson həm də sıra əvvəlki başkahramanlarıdır onu üstünlük olduğunu ifadə edərək, "xarizmatik" və "sevimli" Niko çağırıb. GamesRadar Corc Walter xarakter dərinliyi yüksək qiymətləndirib və IGN Goldstein Giant Bomb çətin decisions.Jeff Herstman ilə qarşılaşdığı zaman Niko xarakteri relatable hiss ki, hiss Niko kimi "[ona] mattered yeganə şey" olduğunu hiss o xarakter oyun öz sevimli xüsusiyyətlərindən biri olmaq ilə, hekayə vasitəsilə irəlilədi. 1up.com nin Boyer oyun missiyaları zamanı xarakter bonding istifadə təqdir isə New York Times Schiesel, oyun script bu aid ən həyata video oyun simvol Niko biri adına.
 
Bir çox rəyçiləri döyüş sistemi xüsusilə cover sistemi əlavə mədh əvvəlki oyunlarda daha məsuliyyətli idi tapılmadı. Gamespot Justin Calvert cover sistemi oyun döyüş əvvəlki oyunlar üzərində "böyük inkişaf" edir ki, yazdı. Game Informer of Reiner hedefleme sistemi oyunçular bütün ölümündən məsul hiss edir ki, yazı, razılaşdı. IGN Goldstein cover sistemi axıcılıq yüksək qiymətləndirib, və avtomatik məqsədi mexaniki a "böyük döyüşlərdə böyük yardım" olduğunu hiss etdim. GamesRadar nin Walter cover sistemi "missiyasının yeni stil yol açdı" ki, yazdı. Imperiyasının David McComb "kəskin və instinktiv" döyüş adlanır və rəsmi Xbox jurnalı Hicks cover sistemi oyunçular hücum planı həyata imkan verir ki, hiss. döyüş sistemi ilə yanaşı, ən rəyçiləri vasitə user əvvəlki oyunlarda daha real idi qeyd edib. Kompüter və Video Oyunlar Robinson Hicks vəzifəli şəxsinin Xbox Magazine "əla" vasitə seçimi adlı isə vasitə user, realizm dəstəklənmişdir ki, hiss. Game İnqilab Costantino oyun mexanika, xüsusilə fizika mühərrik inkişaf etmiş vasitə və xarakter animasiyalar təkmilləşdirilməsi yüksək qiymətləndirib.
 
Rəyçilər səs dizayn yüksək qiymətləndirib. IGN Goldstein aktyorlar "çıxışları və lisenziyalı musiqi istifadə yüksək qiymətləndirib. GameSpot Calvert və GamesRadar nin Walter də lisenziyalı musiqi, radio müzakirəsi stansiyaları yumor heyran sonuncu təriflədi. Pro Audio Files Michael Pinson ayrı-ayrı xüsusiyyətləri təqdir oyun səs dizayn, o cümlədən şəhərin havası, lisenziyalı musiqi, karakter dialoq və nəqliyyat vasitələrinin və silah səs birlikdə xüsusiyyətləri birləşdirən geliştirici istifadə effektləri-alqışlamaq. GamesRadar Carolyn Gudmundson də geriyə oyun qəbulu üçün yararlılığı tərifləməklə, oyun soundtrack yüksək qiymətləndirib.
 
Oyun online multiplayer rejimi tənqidçilər tərəfindən müsbət reaksiyalar aldı. Game Informer of Reiner multiplayer rejimi xarakter özelleştirme mövcud yüksək qiymətləndirib və onu "kimi rəvan" bir-player oyun kimi çalışır qeyd etdi.
 
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol